Hjälp STIL i vårt arbete
Tycker du också att alla har rätt att bestämma i sitt eget liv?
Du kan stödja oss i vårt arbete
genom att bli stödmedlem i STIL.
Du behöver inte själv ha personlig assistans.
Så blir du stödmedlem:
- Betala in 100 kronor
till vårt bankgironummer: 138–6192. - Skriv ”stödmedlemskap” på inbetalningen.
Skriv också ditt namn och din adress.
En stödmedlem får
- ett välkomstpaket med mer information om STIL
- vårt nyhetsbrev 2 gånger per år.
Du behöver inte göra något särskilt,
när du är stödmedlem.
Men om du vill
får du gärna arbeta aktivt med oss
för att påverka assistanspolitiken.